Podróże » Lubuskie, Polska

Woodstock

7 sierpnia 2002
21 komentarzy Wyślij stronę Wyślij stronę
Olympus 2100 UZ

Woodstock




słabetakie sobiedobrebardzo dobreznakomite (brak ocen)
Loading ... Loading ...

Dodaj komentarz

21 komentarzy “Woodstock”

  1. niomika pisze:

    …Piotrek, punk z okolic lublina, strasznie fajny gość, pracuje z niepełnosprawnymi, mieszka na sqocie. poznałam go gdzieś w okolicach sceny, to woodstock 2002. a brew przebiło mu jakieś miłe przechodzące dziewczę, rzeczywiście agrafką. oczywiście byłam przy tym :] pozdrawiam dobrych ludków, nie tylko woodstockowych :)

  2. aneta pisze:

    a ja mam takiego samego tylko z tyłu mam dłuzsze!;P

  3. punx not deaad pisze:

    bylo sie na ostrym pogo bracie to sie teraz ma :)

  4. justyna pisze:

    i co sie tak przegladasz-przeciez fajnie wygladasz!!!!! od zawsze lubie te klimaty! Teraz juz jestem zona i mama ale nadal mam do tego wszystkiego sentyment mimo iz moj maz nie jest z tej „branzy”!!! pozdro WROCEK

  5. kasia=) pisze:

    czy wy wiecie co piszecie? ziom, do fotki punka, lol fryzura niezla=) ale to jest PUNK a nie ZIOM;P

  6. pol pisze:

    zajebisty ziom kured mole

  7. sandra pisze:

    wyglada jak kretyn

  8. _KaŚkA_ pisze:

    nie wiem jak wam ale mi ta fryzurka bardzo sie podoba 😀 moze nie uwiezycie ale mialam sobie zrobic podobna ;D pozdro

  9. noob pisze:

    ale pozytywny ziom :)

  10. Yaro pisze:

    Świetne ujęcie. Ciekawe ile taki anarchista spędza czasu z lusterkiem zanim pokaże swój bunt ludziom :)))

  11. Aretkowski pisze:

    Zajeiscie sobie przekul brew agrawka….

  12. moniq pisze:

    ale suuuuper robie sobietakie ;P:P … najwyżej mama mnie z domu wywali ale bedzie zajefajnie :D:D

  13. dredlock pisze:

    super i tak dalej ja mam w taki polowy sposob zrobione 4 kolcz…

  14. dzikus pisze:

    dobrze,że powieka się trzyma;>

  15. kooleżanka pisze:

    Biedne oko 😉

  16. Patt pisze:

    też tak chcę!!!:)

  17. Beton pisze:

    kurde co ci sie stalo w oko,ochydnie to wyglada.BLLEEE

  18. jakuba pisze:

    zajebiste ma gośc włoski

  19. XXX pisze:

    Daro.Sam jesteś wariatem

  20. młodyKrycha i kriziu pisze:

    czat fryzura

  21. daro pisze:

    ale wariat